veckan!!

Den här veckan har varigt bra.I Lördags så var jag och vanja i stan först gick vi runt o sen åt vi på en kina resturang.Sen gick vi runt i butikerna lite till sen åkte vi hen.Söndag:Jag var ute me Isa Vanja o Filippa,
vi hade jätte roligt.På Måndag O Tisdag har allt varit som vanligt! Men i Onsdag så va jag Vanja Isa ute men sen blev det lång tråkigt så buspinga på en kärring vi plinga två gånger den tredje gången började hon att jaga oss det var super skoj:)!!!
Sen busplingade vi på några andra o vi skulle ha frilufsdag så gi gick o köpte grejer vi skulle ha med oss(matsäck).
Jag o Isa köpte också en tidnig (Inte so vi skulle dela på (varsin))Hänt bild.
Torsdag:frilufs dag sen började det att regna alla fick panik,jag fick låna en mössa av Meiya eftersom jag hadde plattat det,Isa fick  en skal av Tilda.
Fredag:Sjuk :(  .





Maten vi åt!



I söndags!

BV kärlek (i söndags)


Kommentarer
Postat av: jag

Asså jag skrev fel på Hem det står hen men ni fattar nog!(andra raden)

2009-10-03 @ 10:04:12
Postat av: Vanja<3

BÄSTA SÖNDAN!!!

<33333

2009-10-03 @ 11:10:13
URL: http://vaanjah.blogg.se/
Postat av: aaa elr hur<3

2009-10-03 @ 14:07:50
Postat av: Anonym

söta

2009-10-06 @ 19:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0