Freeeedag!!!!

Yes fan nu e det fredag det har jar typ väntat på sen förra fredan.
Nästa vecka har vi lov ba en vecka men bättre än inget eller hur??
Åhh,juste igår så var vi i nya galerian i liljeholmen det e kul att dem bygt den så nära liksom...
Den var chick tycker jag.
Man fick en massa grattis snacks hehe...(Skit i om jag stavar fel)
Ida så var vi i kyrkan för det var typ FN dagen dem sjöng asså femor o haha fyrorna menar inget illa med haha..
Till lunch fick vi avskuren balle med potatis gratteng....å fy fan asså det var så f*cking äckligt...det var ett ben i min kasle elr vad det heter a asså den avskurna ballen..
Å vi hade träslöjd sen så vandra jag o Vanja hemmot...


                                          //Tara(hennessomimin)♥

 

Sorry om jag stavar fel men....aja.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0