Var på hövdingafest.

jaa ni,det var inte en så tråkig lördag iaf.
När jag var inne på facebook så fråga Simon om jag skulle gå på festen o ja ba aaa juuuste det e fest så jag tog reda på Vanja o sa att det var fest o om vi skulle gå o ingen av oss hade nåt bättre för oss så vi gick.det börja 19.00.
Först gick jag upp till Vanja o sen så gick vi till hövdingagården.
Där mötte vi Isa,Hanna,Jennifer,Meiya,Tilda o Chirin.
Vi dansa ganska mycket,men det var inte så jätte bra låtar men det funka...
det sluta kl 22.00 då gick jag Isa Hanna Jenifer Meiya Chirin o Max hem.
Så på hela taget så var det en lyckad lördag.puss puss.

kommer bilder imorrn:)

                                                                  //Tara(hennessomimin)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0