Min Mobil.

två av läsarna undra lite om min mobil så jag ska skriva om den :)
 
Film: Jo det här med att jag kan se på film på min mobil jag har en film mobil den e ganska ny modell w995 jag laddar ner filmer på en hemsida som heter playnow-arena.com/movies men dock är hemsidan till för sånna som har en sån här mobil så man kan inte se filmerna på datan eller på någon annan mobil :(

Märke:Sony Ericsson.

Modell:W995

Kamera: 2st en bak o en fram 8,1 megapixel.


Utseende: Svart en sån man skuter upp ni vet en lådmobil eller vad det heter, stor skärm till för att titta på film,silver knappar som lyser  på sidorna:volym man kan höja o sänka (ofc), man kan sätta på musik o byta låt, en knapp till för att ta kort.



                                                     övrigt:
Senaste sms: Mobil svar.: Du har ett nytt medd. Ring "222". Om du befinner dig Utomlands ring "*100#
+46252735719683"

Kontant kort: Comviq kompis ibland Amigo (sällan)

Ringsignal: Dj Zorba- tokyo Mix

Bakgrundsbild:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0