Min dag

Idag har det vart tisdag ganska tråkit vi hade tyska förhör osv. imorrn har jag utväcklingssamtal a jag undrar...

mitt sämsta omdömme:



IDH  2009-11-22  
1: Elevens starka sidor
När Tara vill visar hon bra aktivitet och engagemang. Hon har alla förutsättningar att lära sig och utvecklas i ämnet.
2: Resultat i förhållande till målen(i nuläget):
 
Mot strävansmålen
Når uppnåendemålen
Når ännu inte uppnåendemålen
3: Arbetsinsats: Lektioner och läxor
 
God
Acceptabel
Bör utvecklas
4: Ordning: Tid, material etc
 
God
Acceptabel
Bör utvecklas
5: Uppträdande mot kamrater och vuxna:
 
God
Acceptabel
Bör utvecklas
6: Utvecklingsmöjligheter: Kunskapsmässigt och socialt.
Tyvärr ingår Tara i en kompiskrets som inte alltid visar en så trevlig attityd eller något engagemang. Det flamsas och kastas tråkiga kommentarer till kompisarna och det sprider en allmänt tråkig stämning. Det är onödigt då Tara har alla möjligheter att utvecklas i idrott. När hon lägger manken till jobbar hon bra.

tråkit :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0