äntilgen hemma!!!

Nu e jag äntligen hemma...
Min dag:Skolan fört idrott det gick inte bra ellr jag tycker inte det vi körde typ samma lek 3gånger o jag fick en boll i magen o en boll i huvet ! AJ! Sen hade vi Engelska glosor det gick bra eller a jag hade ba tränat på ett ord så det gick bra;) Efter det så hade vi matte o för en gångs skull så ligger jag inte efter:D Och vi fick INTE fläsk till lunch vilket var hel konstigt!Vi fick pankakor.Sen så hade vi träslöjd o jag fick typ hundra stickor!!!:(
Efter det så redovisa vi för femmorna o fuck vad pinsamt det var jag blev helt varm i fejset tror jag blev röd vet inte :S
Sen så fick hela klassen kvarsittning o sen så typ brann det ingen!
Och slutligen så har jag o Vanja vart i skhlmen o köpt julklappar jag köpte 4 st:)

O det var från mig :*

                                    //Tara(hennessomimin)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0