Hemma :)

Hej bloggen kom nyss hem från Chirin :)
Vi åkte pulka idag det var skit kul :D men jag åkte in i ett staket 4gånger haha... fast på slutet frös jag som fan o Elina byggde hus men en stor svart påse haha , där vi värmde oss lite sen på tillbaka vägen hitta vi en hsm film som vi gav till Elinas lillasyrra ,, asså den var ny med plast o allt :)
På väg hem till Chirin hämta vi Ronja (Chirin syrra) på dagis där såg vi oxå Rodi sen gick alla vi hem till Chirin .
Vi va där ett par timmar först koka vi varm choklad sen hade vi "fest" haha skumma jävlar :P
Sen satt jag o Alma o ritade ******** naken på Chirins rit grej :D Sen skulle dom till Carro jag var as trött jag har inte ätit lunch än lixom så ... det har jag gjort idag :D

Bilder kommer senare

                                                  //Tara(hennessomimin)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0